Welcome :) Dah bukak? Just follow me okay. Follow me | Dashboard
TrueBelieber





masa menceburui kite kaq :'(
Friday 20 January 2012 | 02:37 | 0 comments

sayang ...
sudahlah berakhir semua 
cerita kita yg dulu indah terasa .
jgan ..kau tetaskan air mata 
mungkin ini lah jln untok kita berdua .
sudah takperlu ,engkau sesali 
kerna ini takakn berubahh .
kenagkan aku kapan pun engkau mahu
simpan diriku bila masih di hati mu D;

akq ,betol lah ckp akq mlm semalam kn ? masin sgt lahh mulut akq ;'(
'kalo mlm nie malam terakhir mcm  ne mey ?'
esoknye akq bgik tahu yg harinie akq last .bapak sedih .time tuu jugak nagis .sy hnye mampu pandg akq dri jauh kaq .tok jge hati adq akq .sbb omey taknak dy ade perasaan marah or ape ape skli pon ble omey jmpe akq .mmg omey nak jmpe akq ,tapi bnde tuu jadi persoalan .bile ade akq dorm omey nampak omey ngis dy tnye 'kenape'omey tak jwp tpi kwn omey yg jwp kn .then,dy ckp ..
'jumpelah dy ,dy start scola hari selase tpi maybe ari isnin dy tak dtg sini kowt .jumpelah dy mey'
omey mmg nak jmpe dy tapi omey takowt adq dy nampak .omey just pandg dri jauh je .d sbb kn tak bolh tahan lagi ,omey jmpe dy omey plok dy .then dy tnye at omey 
'omey bolh tak nie ?' 'insya'allah bolh kowt ' 'rapat lah dgn f4 lin mey 'then aku ngis tmpe henti lagi dalam hati aku cakp 'taknak ,sy hnye nak akq .sbb akq kenal spe sy ,akq thu sape sy ,akq thu ape yg sy alami ,ape yg sy lakukn selame nie ' .terigt smwe kengan aq dgn dy .terigat smwe jase jase dy at aku .terigat smwe pergorbanan dy tok aku .terigat smwe  antare dhia dgn aku )'; skunk ,mse dah lalu .aku dah tk bolh putar blik mase .akq ,klo omey ade kuase ,omey nak putar blik mase nie ,omey nak betol kn smwe yg slah ,omey nak tatap wajah akq wat kli terakhir ,nak peluk cium kamu kaq .yes !sy thu ,antare kamu dgn sy bukn sape sape pon .tapi sy still syg kamu mcm mne sy syg KACAK ,malah lebih dri dy kaq .klo bolh ,omey taknak kenal KACAK .omey taknak bnyak masalah dtg sbb KACAK .klo omey dpt putar blik smwe tuu ,akn ku mohom maaf atas segale kesalahan ku kakak .

hidup ini gelap tampa kamu d sisi ku syg .


masty spe spe yg bace nie ckp aku over kn ?it up to you ,kamu takfham ape yg sy alami .dunia dunia .kenape bnyak sgt dugaan erk ?aku penat .
aku dah lame tahan ,tbah  .tapi .klo takde sape yg nak bagik semangat at aku mcm mne ?abg ?dy da tak gune fon dah .klo dy ade ,dy akn sllu bgik nasihat dan bgik semagat tok aku .kakk ?dy tataw ape ape .kq syereen ?dy dah takdedah at petra .kat spe lagi yg aku nak mggdu ?kawan ?aku taknak susah kn kwn aku ,biar aku tggung sndri ,biar aku pendam sndri .aku hnye mhu pelok seseorg yg aku syg sperti kamu kaq dan sy akn luahkn smwenye hanye berkate d dalam hati .cukup wat aku lega dan tidak berase beban dgn masaalah yg dtg .tapi nak wat mcm mne kn kaq .mase depan lagi penting dari sy kaq .sy thu tu dgn sbb itu kamu pergi tgalkn sy dan adq kamu .

lepas nie bermula lah hidup baru omey tmpe kamu kaq D;
sy akn wat yg terbaik kaq ,next year kite same same periksa besar kn ?good luck <3
buat yg terbaik .untok family kamu lagi :')

> iloveyoulikealovesong <


Older Post | Newer Post